Tools and case studies of real-world intelligent business automation projects
Moscow, October 1, 2020
RENAISSANCE MOSCOW MONARCH CENTRE HOTEL
31A Leningradsky Avenue, Bld.1, Moscow, Russia
Practice-Oriented Conference Robotic Process Automation 2020
Robotic Process Automation 2020 is Russia's only major industry conference offering an across-the-board overview of RPA platforms available in the country and use cases in all the national economy sectors, with top field experts ready to answer any questions on RPA pros and cons.
DMITRY VOLKOV
program director of practice-oriented conferences held by Open Systems Publications
"The RPA market throughout the world is showing steady growth - in 2020, for Russia, the expected level is about 60%. Domestic developments appeared, which opened up access to relevant products for goverment sector enterprises. Most pioneer companies have already recouped their RPA costs and continue to capitalize on robotic solutions through convergence with AI, OCR and BPM. However, there are a lot of barriers to RPA exist. We invite to our second international conference everyone who, in a circle of like-minded people, wants to discuss solution architectures, learn about approaches to intelligent automation, find qualified performers, choose a flexible RPA platform and get acquainted with the experience of real projects, which avoids hidden costs."
Focus areas of the conference
Where to begin intelligent business automation?
RPA advantages and limitations
Evaluating RPA potential for your business
Creating an RPA center of excellence
Selecting RPA tools and platforms:
ElectroNeek, Kofax, Kryon, NICE, Pegasystems, ROBIN, ROOMY, Softomotive, UiPath, WorkFusion and more
RPA best practices for
telecom, finance, retail, utilities, logistics, manufacturing, construction, and other sectors
Six reasons to attend
1
Get to know best practices: Technology ideas, challenges, and development trends; industry strategies
2
Networking: Get a chance to integrate into the RPA ecosystem
3
Find partners to implement robotic business process automation projects
4
Get professional advice from experts
5
Improve your "RPA IQ": Achieve an unbiased view of RPA potential, limitations, and use cases to avoid robotic automation project failures
6
Analyze actual projects to minimize risks, costs, and missteps when implementing your own RPA based solutions
Вернуться к докладчикам
Сергей Алешкин, «РЕСО-Гарантия»
Закончил МИИТ по специальности «Информационные системы в экономике». Принимал активное участие в развертывании платформы SAP R3 для управления ресурсами ОАО «РЖД», затем более 10 лет проработал на руководящих позициях в аналитических подразделениях организаций финансово-кредитного сектора: выстроил маркетинговую аналитику в ряде банков и АИЖК (ДОМ.РФ), где запустил ипотечный продукт «Социальная ипотека» упростивший приобретение жилья более 13 тысяч семьям. С 2016 года руководит подразделениями, отвечающими за цифровизацию аналитики, включая data science (исследование данных) и прогнозное моделирование в крупнейших страховых компаниях России: значительно увеличил эффективность продаж полисов ИФЛ и КАСКО клиентам ОСАГО с помощью использования моделей машинного обучения; настроил тарификацию по продуктам добровольного страхования на основе приоритезация кластеров клиентов, внедрил систему интерактивных цифровых отчетов для нужд агентской сети. Сейчас в «РЕСО-Гарантия» отвечает за разработку моделей машинного обучения и их внедрение в бизнес-процессы компании.
Успех работы страховых компаний в условиях высококонкурентного рынка во многом определяется их операционной эффективностью, однако сам факт автоматизации и даже роботизации еще не делает предприятие цифровым – оптимизация функционирования бизнес-процессов часто требует их перестройки. Доклад посвящен анализу опыта использования технологий искусственного интеллекта для совершенствования бизнес-процессов. Особое внимание уделено проекту применения моделей машинного обучения в роботизированных бизнес-процессах кросс-продаж в агентской сети с целью выявления клиентов с высоким уровнем спроса на продукты добровольного страхования, позволившему на порядок повысить результативность кросс-продаж.